DJI Mavic Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de DJI Mavic Pro op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Dirk 18-02-2019

Perfecte drone voor foto en film

Geschreven voor: DJI Mavic Pro

Oh my god. Je kent dat gevoel wel wanneer je - na lang twijfelen - iets duurs koopt wat op het net alom geprezen wordt en je dan de meest onvoorstelbare beelden te zien krijgt en je dan teleurgesteld bent als je niet dezelfde kwaliteit krijgt. Maar dit toestel doet exact wat je verwacht. Het vliegt als een droom en voor een beetje fotograaf haal je er onvoorstelbare resultaten uit. De 4K beelden zijn echt verbazend op de televisie. Scherp en stabiel als een huis. Alsof je vanop een toren hebt gefilmd, maar dan één die rondvliegt. de resolutie van de foto's is slechts 12MP maar dji heeft er alles aan gedaan om er het maximum uit te halen. Omdat ik het toestel uit de OUTLET heb gekocht heb ik ook nog eens een hoop centen bespaard ten overstaan van een nieuw toestel. Dik tevreden. Ik kan niet wachten om er mee op reis te gaan. ! Vergeet vooral niet firmware updates te doen en bestudeer de handleiding nadat je ze hebt gedownload. Dit is geen speelgoed maar een toestel wat zelfs door professionele fotografen soms wordt gebruikt. Kinderen en onvoorzichtige personen kunnen zich kwetsen aan de rotors! Vlieg veilig!

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit
  • Vliegt letterlijk zelf, makkelijk te hanteren
  • een massa mogelijkheden

Steije 22-07-2017

Favoriete gadget van 2017!!

Geschreven voor: DJI Mavic Pro

Ongetwijfeld mijn favoriete speelgoedje voor 2017. De compactheid, het snelle opstarten, snel opbergen, goede interface, gemakkelijk te gebruiken,... gewoon te veel positiefs voor op te noemen! Ik heb mijn Dji Mavic Pro nu een aantal weken in mijn bezit en heb in tussentijd al 27 vluchten gemaakt met de drone. Ik was super excited toen mijn drone toekwam en ben hem natuurlijk direct beginnen uitpakken en wou direct aan de slag. Dit was nu wel eens een product waarbij ik grondig de gebruikershandleiding heb moeten lezen. Dit raad ik wel iedereen aan om dit zeker te doen. De tutorials van dji op youtube leggen dit allemaal nog iets duidelijkers uit en tonen visueel de mogelijkheden van de drone. Deze drone heb je na een dag of twee al onder de knie. Ik was er vrij snel vertrouwd mee en heb geen schrik meer om eens wat sneller te gaan. Ook bij omstandigheden met veel wind kan deze drone ook zeker nog mee. Een extra batterij is zeker een must of nog beter zoals mij de fly more combo met extra propellers, batterijen en een opbergtas.
Kortom: Een aanrader voor de amateur foto/videograaf die zich eens vanuit een ander perspectief wil opstellen.

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Zeer goede UI
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Eerste setup gaat wat traag
  • Update duurt wel lang